رشد قابل توجه شاخص های امنیتی دراستان اصفهان/ مردم مهمترین حامی پلیس هستند

سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد ضمن تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) و تبریک پیشاپیش هفته وحدت گفت: لباس پلیس، لباس سربازی برای ولایت و گفتمان پلیس نیز گفتمان خدمت، غیرت و حرکت در مسیر انبیا و اولیای الهی است.

پلیس1

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دکترین امام عزیز ما از همان آغاز نهضت دفاع از حق و عدالت در عرصه های مختلف بوده است اظهار داشت: امروز با تکیه بر این دکترین شاهد رشد و شکوفایی نیروهای مسلح در سایه سار ولایت هستیم.

سردار میرحیدری راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی کشور را مردم محوری عنوان کرد و با اشاره به شعار هفته فراجا با عنوان «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» گفت: امروز مردم مهمترین رکن در حمایت از پلیس هستند و نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می کنند.

پلیس2

وی اضافه کرد: در استان اصفهان با اتحاد، انسجام و وحدتی که بین مسئولان و نیروهای انقلابی وجود دارد و با هماهنگی و همراهی مردم، بسیج، سپاه و دستگاه قضائی که با فرماندهی انتظامی دارند شرایط خوبی از نظر کنترل جرایم رقم زده شده و در تمام شاخص های امنیتی نیز شاهد رشد قابل توجه هستیم.

سردار میرحیدری در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی کارکنان فراجا تاکید کرد: از همین جا اعلام می کنم که نیروهای فراجا با شجاعت، صلابت و شهامت هرچه تمام آماده هستند تا آخرین قطره خون خود از اسلام و ارزش های الهی و امنیت مردم دفاع کنند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 831433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟