زحمات شبانه‌روزی پلیس بر هیچ‌ کس پوشیده نیست

به گزارش رکنا از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز شنبه در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان اردبیل که به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های دشمنان در طول انقلاب برای به مخاطره انداختن امنیت کشور و اقدامات ایثارگرانه نیروی انتظامی در مقابله با دشمنان گفت: در مقام ارزش‌گذاری در سطح دنیا و در تعیین امنیت، هیچ نیرویی به پای نیروی انتظامی ایران نمی‌رسد.

آیت الله سید حسن عاملی با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال ایجاد اختلافات داخلی و ضعف داخلی و انتقام از شهدا و جانبازان هستند، تصریح کرد: ملت ما بسیار بصیر و آگاه هستند و ما همیشه غالب خواهیم شد.

وی با بیان اینکه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هیبت، صولت و ثروت ما هستند، افزود: خدمت در نیروی انتظامی افتخار بزرگی است چرا که زحمات شبانه‌روزی و نقش پلیس در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

عاملی اظهار داشت: استکبار و ظالمان، قرن‌ها منابع کشور را به یغما برده و چپاول کردند، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دیگر نتوانستند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند و برای همین به دنبال توطئه علیه ملت و نظام اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان در ایجاد جنگ روانی تبحر خاصی دارند به طوری که می‌توانند با استفاده از ابزار رسانه خوب را بد و بد را خوب و سعادت را شقاوت و شقاوت را سعادت جلوه دهند. در این شرایط بزرگترین شاهکار ملت ایران این است که در جنگ نابرابر روحی و روانی دشمنان باز هم پیروز میدان است.

در این مراسم، رژه نیرو‌های مسلح استان اردبیل نیز برگزار شد.

کدخبر: 831413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟