برای رفع محرومیت از عنبران نمین تلاش می شود

به گزارش رکنا از اردبیل؛ صبح امروز با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از علمای اهل سنت و شیعه، مسؤولان و اقشار مختلف مردم، جشن میلاد پیامبر اعظم (ع) و هفته وحدت در  عنبران برگزار شد.

در این مراسم استاندار اردبیل با بیان اینکه با وحدت و همدلی زمینه پیشرفت، آبادانی و تعالی یک منطقه فراهم می‌شود، افزود: منطقه عنبران دارای محرومیت هایی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌یافته در زمینه‌های زیرساختی و اقتصادی، برای رفع بخشی از این محرومیت‌ها اقداماتی انجام می‌شود.

عاملی گفت: در موضوع آب به‌عنوان دغدغه مهم مردم منطقه، با تأمین حدود ۱۲۰میلیارد تومان، برای بهره‌برداری از سد عنبران پس از ۱۳ سال تلاش می‌شود.

وی افزود: همچنین پروژه آبرسانی به نمین و عنبران، پس از ۸ سال مجددا آغاز شد که با تأمین ۸۰میلیارد تومان اعتبار، خط انتقال آن انجام یافته و در مرحله اجرای پمپاژ و مخازن قرار دارد.

استاندار اردبیل اظهار داشت: در راستای استفاده از ظرفیت‌های معادن منطقه، عملیات اجرایی بهسازی جاده نمین- جید و سه‌راهی جید- عنبران به‌عنوان یکی از مناطق دارای ظرفیت معدنی، با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد تومان آغاز شد.

عاملی تصریح کرد: در موضوع اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه عنبران نیز، توجه به مشاغل خرد و خانگی و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در دستور کار است.

کدخبر: 832012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟