تجلیل از آزادگان ، رزمندگان ، ایثارگران ، و یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه پیام نور

به گزارش رکنا ؛ دکتر عباسی در این مراسم دانشگاهیان پیام نور را سفیران تبیین دفاع مقدس خوانده و با اشاره به گستره جغرافیایی این دانشگاه در کشور، آگاه سازی جوانان و تحلیل شرایط امروزی توسط اساتید را جهت جلوگیری از تحریف، حائز اهمیت دانست.

دریادار عباسی با ذکر برکات انقلاب در راستای عدالت محوری، خودکفایی دفاعی و خودباوری اجتماعی، به سایر دستاوردهای عظیم دفاع مقدس اشاره نموده و با بررسی شرایط ایران در زمان جنگ، خواستار الگو برداری و بهره گیری مدیران از کلید واژه های دفاع مقدس با ایمان و باوری دینی و لبیک به فرمایشات و تدابیری رهبری شد.

گفتنی است در این مراسم ضمن اهدای تابلو یادبود ناوشکن جماران نیروی دریایی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران توسط امیر دریادار دکتر عباسی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان به دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان، از آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه پیام نورتجلیل به عمل آمد.

لازم بذکراست امیر دریادار دکتر عباسی  به همراه دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان از غرفه های نمایشگاهی و دستاوردهای علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور در فصل ثبت نام ورودیهای جدید بازدید به عمل آورد.

                                                                                لازم به توضیح است که  باب الله جعفر زاده نیز  ازکارکنان دانشگاه پیام نورمرکز هشترود ورزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم،  توسط امیر دریادار دکتر رضا عباسی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

                                           

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 830783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟