نشست تبیینی «روش های مدیریت جهادی شهید باکری» در هشترود

به گزارش رکنا از هشترود؛ توری در این نشست که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان این که مدیریت جهادی یک مدیریت واحد و یکپارچه است، گفت: مدیریت جهادی همچون جهاد نظامی نیازمند تلاش و کوشش مضاعف همراه با برنامه ریزی دقیق است.

توری اضافه کرد: بنابراین در این نوع از مدیریت ضمن این که تلاش و کوشش باید برای رضایت خداوند باشد‌، لذا شایسته است مدیران در تمام کارهای اداری خود رضایت پروردگار را مد نظر قرار دهند و درانجام امورات اداری همیشه سعی کنند باعث خشنودی خدا و مردم شوند. 

وی افزود: در مدیریت جهادی مباحث جناحی و حزبی جایگاهی نداشته و همه افراد و اعضای جامعه به صورت واحد و یکپارچه برای دست یابی به اهداف نظام اسلامی تلاش می کنند.

توری متذکر شد: مدیری که به خدا توکل نکند و اخلاص قلب نداشته باشد و در کارهایش ضعف وسستی دیده شود، هیچگاه به آن مقامی که شایسته یک مدیر توانمند و لایق است نخواهد رسید.

فرماندار هشترود اضافه کرد: از خودگذشتگی، خدمت رسانی به مردم و توانمند سازی مناطق محروم از دیگر ویژگی های اصول مدیریت جهادی است و در مدیرت جهادی شخص مدیر برای خوشایند دیگران یا تعریف و تمجیدهای مختلف کار نکرده بلکه کسب رضایت الهی را مهم ترین هدف خود برای خدمت رسانی به مردم می داند.

اسماعیل رحیمی/هشترود

کدخبر: 828468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟