سرباز وظیفه شناس ناجی ده ها رأس دام و طیور شد/ از مامور فداکار پلیس کاشان تقدیر بعمل آمد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ رضا الوندی بیان داشت: چندی پیش یکی از سربازان وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان پس از اتمام ماموریت خود حین مراجعه به منزل در راه متوجه آتش سوزی در یک دامداری می شود.

وی افزود: این مامور بلافاصله در محل متوقف شده و با پلیس 110 و آتش نشانی تماس گرفته و موضوع را به آنان اطلاع می دهد و با این اقدام به موقع و سریع مامور مربوطه آتش نشانان در محل حضور یافته و در کمترین زمان ممکن اقدام به اطفاء حریق می کنند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام به موقع و سریع این مامور در اطلاع رسانی آتش سوزی از خسارت بیشتر به محل و تلف شدن ده ها رأس دام و طیور جلوگیری به عمل آمد اظهار داشت: صاحب دامداری که در محل حضور نداشت پس از اطلاع از موضوع سراسیمه به محل آمده و پس از مشاهده وضعیت، ضمن شکر به درگاه الهی از احساس مسئولیت این سرباز وظیفه شناس که از ایجاد خسارت مالی جلوگیری کرده بود تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ الوندی از قدردانی ویژه از مامور مذکور توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان خبر داد و گفت: این سرباز وظیفه نشان داد که پایان ماموریت، پایان از خودگذشتگی نیست و ماموران پلیس حتی پس از اتمام ماموریت خود هم در خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کنند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 830605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟