طرح جالب پلیس راهور اصفهان برای تنبیه موتورسواران متخلف/ کاور «موتوریار» بپوشید!

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: در حال حاضر پارکینگ های شهر اصفهان از موتورسیکلت های متخلف اشباع شده است و به نظر می آید رفع معضل موتور سواران متخلف به فرهنگ سازی و همکاری نهادهای فرهنگی و خانواده ها نیاز دارد.

وی به اجرای طرح موتوریار توسط پلیس راهور استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در این طرح موتورسواران متخلف را متوقف کرده و از آنان خواستیم تا یک کاور با نام موتوریار را پوشیده و به مدت یک ساعت با موتورسواران متخلف برخورد کرده و به آنان تذکر دهند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: این اقدام که با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه بود به نوعی باعث فرهنگسازی در بین موتورسوران و قانونمند شدن هرچه بیشتر آنان می شود.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه جریمه کردن و توقیف وسایل نقلیه مردم برای پلیس بسیار ناخوشایند است اظهار داشت: البته پلیس برای برقراری نظم و آرامش در جامعه و قانونمند کردن افراد متخلف ناچار به برخورد های سختگیرانه با افراد متخلف است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در حال حاظر نیز موتورسیکلت افرادی که تخلف امنیتی دارند و با هنجارشکنی آرامش شهروندان را سلب می کنند و یا موتورهای دارای پلاک ناخوانا، قدیمی و مخدوش توقیف و با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد .

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 830357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟