کشف 54 کیلو تریاک در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ مهرداد فراشی بیان داشت : عوامل یگان تکاوری فرماندهی انتظامی اصفهان مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی نائین در راستای مقابله و برخورد با قاچاق مواد مخدر، حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه سواری پژو که قبل از ایستگاه ایست و بازرسی متوقف شده بود مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با دقت و هوشیاری متوجه شدند 3 نفر سرنشین خودرو به همراه کوله پشتی هایی که با خود حمل می کردند از خودرو پیاده شده و با رفتن به بیابان های اطراف قصد دور زدن ایست و بازرسی را دارند که با مشاهده مأموران و بدون توجه به دستور ایست عوامل از محل متواری شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در نهایت مأموران با اقدام به موقع موفق به توقیف خودرو و دستگیری راننده و سرنشینان شده و در بازرسی از کوله پشتی آن ها 54 کیلو و 640 گرم تریاک و یک تیغه سلاح سرد کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات 4 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکید و از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

منبع:اطلاع رسانی پلیس

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 826936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟