طرح مشکلات مردم در جلسه مشترک شرکت گاز استان قزوین و نماینده مردم بوئین زهرا و آوج
به گزارش رکنا ازقزوین؛ در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستانهای بویین زهرا و آوج، مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با حضور در دفتر نماینده مردم این شهرستانها به رفع مشکلات مردم در زمینه گازرسانی پرداخت.
 
علی حجتی پور در ادامه مشترکین بهره مند از گاز طبیعی شهرستان بویین زهرا را بیش از 50 هزار مشترک بر شمرد و افزود : از 126 روستا در این شهرستان، 111 روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند و 5 روستای قشلاق حاجی آباد، بالا خانلو، چنار اولیاء، پتکوه و علی آباد رامند در مرحله بررسی گازرسانی قرار دارند.

مهندس حجتی پور تعداد روستاهای بهره مند از گاز شهرستان آوج را 97 روستا اعلام کرد و اظهار داشت : تنها 2 روستا دراین شهرستان به دلیل سرانه بالای گازرسانی از نعمت گاز محروم هستند. وی همچنین افزود : مشترکین گاز طبیعی در شهرستان آوج بیش از 19 هزار و 400 مورد می باشد.

در ادامه دکتر عباسپور نماینده مردم شهرهای بویین زهرا وآوج در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان در ارائه خدمات گازرسانی به خصوص به مناطق محروم گفت : مردم شهرستانهای بویین زهرا و آوج بسیار مردمان قانعی هستند و خدمت رسانی به این مردم ، رضایت خداوند متعال را بهمراه دارد.

گفتنی است در این جلسه مشکلات مشترکین و ذینفعان شرکت گاز در شهرستانهای بویین زهرا و آوج به صورت حضوری  مطرح و توسط مهندس حجتی پور و هیات همراه و دکتر عباسپور مورد بررسی قرار گرفت.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 826769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟