الموت مزیت مغفول استان قزوین است/ الموت دارای ظرفیت بزرگ در زمینه گردشگری است

به گزارش رکنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین و کمیته برنامه ریزی شهرستان قزوین اظهار داشت: محورهایی که می تواند در الموت به توسعه منطقه و استان کمک کند احصاء شده و برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد و امیدواریم در یک بازه زمانی مشخص منجر به تحولات اساسی در این منطقه شود.

اعلایی با بیان اینکه در این جلسه مسائلی که مطالبه مردم و مسئولین است در دستور کار قرار خواهد گرفت و پیگیری مباحث این بخش ادامه دار خواهد بود، گفت: سفر رئیس جمهور به استان قزوین یک سفر پر خیر و برکتی برای استان بود که از اعتبارات آن می توان برخی از مشکلات این منطقه را برطرف ‌کرد. 

استاندار قزوین ادامه داد: پروژه قزوین-الموت-تنکابن از سال ۹۷ آهنگ کندی پیدا کرده بود که با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان این پروژه آهنگ تندی به خود می گیرد و مردم منطقه طعم شیرین بهره بردای از این پروژه را به زودی خواهند چشید.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: منطقه الموت در زمینه آب کشاورزی و شرب، میراث فرهنگی، گردشگری، پسماند، درمانگاه، گیاهان دارویی و برخی از موضوعات دیگر دارای مشکلاتی است که برای تمامی آنها برنامه ریزی شده است و امیدواریم با نتایج خوبی همراه شود.

وی اظهار داشت: الموت دارای ظرفیت بزرگ در زمینه گردشگری است و مردم و مسئولین باید کنار یکدیگر قرار بگیرند که مسافر جذب کنند و ثروت به سمت این منطقه هدایت شود، هر توسعه و پیشرفتی یک سری عوارض دارد و بدون احساسات باید موضوعات را بسنجیم.

کدخبر: 823482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟