به گزارش رکنا از ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۴۹ هزار و ۲۵۳ خودرو در جاده های مختلف استان در بازه زمانی اول تا هشتم صفر تردد کرده اند.

وی افزود: تردد در محور های مواصلاتی به راحتی برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌طرفه کردن محور ایلام – مهران و بالعکس در روزهای آینده بنا به تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .

مدیرکل راهداری ایلام گفت: پرترددترین محور به ترتیب ایلام _سرابله با ۹۸ هزار و ۷۸۱ و محور ایلام _ مهران با ۸۱ هزار و ۶۴۸ تردد بوده است.

وی از افزایش درصدی ۱۰۹ درصدی تردد خودروهای سنگین در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: تعداد ۲۱۰ هزار و ۴۴۵ وسایل نقلیه سنگین خودرو در جاده های استان تردد کرده اند.

چشمه خاور با اشاره به اقدامات اربعین در طول سه ماه گذشته توسط عوامل راهداری اظهار داشت: ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های این استان روکش شده است.

وی با تاکید بر اینکه خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، خاطر نشان کرد: در این راستا در این بازه زمانی پنج هزار کیلومتر خط کشی نیز در سطح جاده های استان صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری ایلام بیان کرد: نصب ۳۰ هزار عدد تابلو محورهای مواصلاتی و همچنین ۱۶ کیلومتر نیوجرسی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بوده است.

ایلام/ کوثر موسوی  

کدخبر: 823079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟