حضور دامپزشکان جهادگر قزوینی در مناطق محروم خراسان جنوبی/ رونمایی از مستند فعالیت های جهادی رهبر معظم انقلاب

به گزارش رکنا ازقزوین؛ دکتر محمد امین درگاهی از دامپزشکان جهادی فعال استان قزوین در مراسم آغاز رزمایش جهاد دامپزشکی که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از هر زمانی کشور ما نیاز به کارهای جهادی و انقلابی دارد، همراهی و هماهنگی بین سه قوه نیز بهترین فرصت برای شکل‌گیری و انجام این نوع کارها است.

ذذذذ

درگاهی در ادامه اذعان کرد: 160 نفر از نیروهای جهادی تحت عنوان برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و مرزی استان خراسان جنوبی حضور پیدا کرده و به ولی نعمتان جمهوری اسلامی خدمت خواهند کرد.

دکتر امین درگاهی دامپزشک جهادی قزوینی در آخر تاکید کرد: در این رزمایش  واکسیناسیون ، ویزیت و عمل جراحی انجام شد.

 

رهبر مکتبی ، محبوب و مردمی از حامیان و پشتیبانان جهاد سازندگی بود

ثثثث

مسئول حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی گفت: رهبر مکتبی ، محبوب و مردمی از حامیان و پشتیبانان جهاد سازندگی بود و خدمت به مردم در روستاها و عشایر و مناطق محروم را بر خود لازم می دانست.

در حاشیه اجلاسیه جهادگران فردوس از کتاب «دوباره فردوس» خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضور جهادی بعد از زلزله فردوس به قلم آقای سید علیرضا مهرداد رونمایی شد.

سید محمد رضا بحرانی مسئول حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: این اجلاسیه که با حضور جهادگران سراسر کشور برگزار شد گروه های جهادی فعال استان قزوین نیز حضوری پر رنگ داشتند.

 مسئول حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه کمک رهبری منحصر به مردم فردوس در زلزله سال ۴۷ نبوده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم کرمانشاه، طبس، ایرانشهر و غیره در بلایای طبیعی کمک‌های فراوانی کردند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری الگوی همه حرکت‌های جهادی در کشور و احیاگر و مروج فرهنگ راستین مساوات، همدلی و کمک مومنانه هستند.

وی یادآور شد: حضور دغدغه‌مند و همیشه در صحنه معظم‌له و کمک و یاری نیازمندان ایفای همان رسالت تاریخی روحانیت شیعه در همراهی و همدلی با مردم است.
بحرانی اظهار داشت:دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای نشر اندیشه و شناساندن ابعاد مختلف شخصیت و سیره رهبر فرزانه، در قالب مستند غیر رسمی، روایت منتشر نشده ای از دیدار حضرت آقا و فعالان مردمی حرکت های جهادی که در قالب دیدارهای پنجشنبه ایشان در سال 1398 انجام شده،به همراه گوشه ای از اقدامات و فعالیت های معظم له در عرصه خدمت رسانی و امداد اجتماعی را تولید کرده که برای نخستین بار امروز این مستند برای فعالان جهادی حاضر در این رویداد ملی اکران اختصاصی شد.

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 822705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟