خدمت رسانی هلال احمر به زائران غیر ایرانی جمکران در ایام اربعین

به گزارش رکنا از قم؛ محمدرضا بهرامی در گفت و گو با خبرنگار رکنا با اشاره به میزبانی مسجد مقدس جمکران در ایام اربعین حسینی از زائران غیر ایرانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مرکز درمانی جمعیت هلال احمر در مسجد مقدس جمکران به منظور ارائه خدمات درمانی و سرپایی به زائران از امروز کار خود را آغاز کرد و این خدمات تا ۴ مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: این مرکز درمانی مجهز به ۴ تخت بیمارستانی، یک تخت احیا و یک دستگاه آمبولانس است و همچنین ۱۵ امدادگر خواهر و برادر و ۲ پزشک و پرستار به صورت ۲۴ ساعته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات درمانی و سرپایی ارائه می‌دهند.

بهرامی گفت: با توجه به این‌که زائرانی که از خدمات هلال احمر در این مرکز درمانی بهره‌مند می‌شوند، خارجی هستند؛ 2 مترجم، پزشک و پرستار مسلط به زبان‌های انگلیسی، اردو و عربی در مرکز  مستقر هستند تا بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته‌ای را به زائرین ارائه دهیم.

مدیرعامل هلال احمر استان گفت: 8 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی و سراسر استان به منظور ارائه خدمات و اسکان زائران اربعین حسینی به صورت 24 ساعته در حالت آماده باش هستند.

نظری / قم

 

کدخبر: 822077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟