مهلت ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان تمدید شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار رکنا از گلستان؛ منصور غفاری رییس دانشگاه فنی حرفه‌ای گلستان  امروز  در جمع خبرنگاران استان حاضر شد و با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای در فعالیت های خود تفاوت معنایی بسیاری با سایر دانشگاه های نظری کشور دارد، افزود: چرا که فعالیت اکثر این دانشگاه ها مبتنی بر بودجه عمومی و نفت است و در همین راستا با شناختی که از آموزش های عالی مهارتی دارم، معتقدم دانشگاه فنی و حرفه ای امروز برای کشور فرصت ملی است و می تواند بصورت زودبازده خلق ثروت کند.

وی افزود: براساس تعریف سازمان جهانی کار، نیروی انسانی برای رویایی با چالش ها باید مهارت های متعددی از جمله مهارت های اجتماعی، تجاری و کارآفرینانه و مهارت های چندگانه فنی باید داشته باشند. 

رییس دانشگاه فنی حرفه‌ای گلستان، با اشاره به آغاز ثبت نام این دانشگاه از یک الی ۶ شهریور در سال تحصیلی جدید، افزود: دانش‌آموختگان این دانشگاه که عمدتاً در کوتاه‌ترین زمان وارد بازار کار می‌شوند، حین تحصیل مشغول به کار بوده و در رشته‌های مرتبط فعالیت‌های اقتصادی خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ابعاد مختلفی از این دانشگاه معرفی نشده و همچنان بخش عظیمی از جوانان و نوجوانان از فعالیت این دانشگاه فنی و مهارتی بی‌خبر هستند، بیان کرد: امیدواریم با همکاری رسانه‌ها،ظرفیت این دانشگاه ها بیش از گذشته معرفی شود.

Screenshot_۲۰۲۲۰۸۲۴-۱۶۳۷۳۳_WhatsApp

Screenshot_۲۰۲۲۰۸۲۴-۱۶۳۹۵۱_WhatsApp

۲۰۲۲۰۸۱۶_۱۴۰۵۴۶

۲۰۲۲۰۸۱۶_۱۴۰۱۰۵

کرامتی / گلستان

کدخبر: 818531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟