بهره برداری از ۲۷ طرح زیربنایی در بهاباد/ اهتمام به تکمیل طرح های نیمه تمام

به گزارش رکنا از یزد؛ علیرضا تیموری در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با اشاره به اهتمام برای تکمیل طرح های نیمه تمام، اعلام کرد: از جمله این طرح های نیمه تمام می توان به گازرسانی  روستاهای شهرستان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان طی سالهای اخیر و در هفته دولت جاری اشاره کرد.

همچنین تکمیل جاده بهاباد – دربند که بهاباد را از بن بست خارج می‌کند و ۱۰۰ کیلومتر آن تاکنون ساخته شده و با توجه به اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی مصوبات سفر ریاست جمهوری، سرعت گرفته است.

وی افزود: بهاباد  مناطق گردشگری بکر و زیبایی دارد که آنچنان مورد بهره برداری قرار نگرفته است. از جمله این زیبایی ها می توان به روستاهای زیبا و بکر به عنوان جاذبه های طبیعی این شهرستان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان بهاباد جزء یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است، ادامه داد: توسعه این شهرستان در حال حاضر با سرعت بیشتری دنبال می شود به طوری که  علاوه ساخت یک واحد نیروگاه خورشیدی ۲۰ مگاواتی که توسط بخش خصوصی کلنگ زنی شده و تا شش ماه اینده آماده بهره برداری خواهد شد، دو طرح دیگر در این حوزه هر کدام به ظرفیت ۱۰ مگاوات در شهرستان در دست اقدام است.

تیموری گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای ایجاد بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان تخصیص یافته که امیدواریم به زودی این طرح نیز عملیاتی شود.

سمیه گلابگیریان/ یزد

کدخبر: 817324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟