برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین،  خورگامی مدیرعامل این شرکت به همراه مهاجر مجری برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی قزوین، با افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی و رحمانی معاون بازرگانی این سازمان دیدار کردند.

خورگامی در این دیدار، برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی در سه حوزه دام و طیور، تجهیزات و ماشین آلات ، نهاده ها، کود، سیستم های نوین آبیاری و آبرسانی را برای اولین بار در استان اعلام داشت و بمنظور استفاده هرچه بیشتر بهره برداران حوزه کشاورزی از ظرفیت نمایشگاه، تعامل و همکاری هرچه بیشتر سازمان جهاد کشاورزی با مجموعه شرکت نمایشگاه را خواستار شد.

قابل ذکر است مهاجر مجری برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی، آمادگی خود را جهت تهیه وسایل ایاب و ذهاب بمنظور بازدید کشاورزان و بهره برداران شهرهای اطراف از نمایشگاه  و همچنین برگزاری دوره های آموزشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه فوق را اعلام نمود.

همچنین افلاطونی رییس سازمان کشاورزی ضمن اشاره به نیاز استان قزوین به تجهیزات گلخانه ای و تجهیزات وکشاورزی، متقاضی توجه ویژه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه به تجهیزات گلخانه ای و کشاورزی شد و آمادگی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی را بمنظور برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور معاونین وزیر کشاورزی، متخصصین و مسئولین کشوری و ارتقاء سطح کیفی نمایشگاه را اعلام داشت.

رحمانی معاون بازرگانی سازمان جهاد، همکاری جهاد کشاورزی با شرکت نمایشگاه در برگزاری سایر عناوین نمایشگاهی و حضور اتاق کشمش قزوین در نمایشگاه های بین المللی و نمایشگاه های مرتبط را بیان نمود.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 816501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟