بازدید مدیرکل فنی حرفه ای قزوین از خبرگزاری رکنا

به گزارش رکنا ازقزوین، حجت الاسلام سید محمود عرب مدیرکل فنی و حرفه ای استان قزوین به همراه معاونان این اداره  به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری رکنا در استان قزوین حضور یافت و از تلاش فعالان این رسانه در روشنگری و اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام عرب در این نشست اظهارداشت: در عصر ارتباطات که هر فردی با داشتن یک گوشی تلفن همراه به یک شهروند خبرنگار تبدیل شده و براحتی می تواند خبری را در فضای مجازی بسرعت منتقل کند شاید بتوان اذعان کرد مسئولیت خبرنگاران حرفه ای بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: رسانه ها با جایگاه و نقش مهمی که دارند می توانند در جهاد تبیین نیز نقش آفرین باشند و در این کار مهم پیشگام بوده و رسالت خود را بدرستی انجام دهند.

وی اظهارداشت: شفافیت در اطلاع رسانی، نقد منصفانه و سازنده، رعایت حرمت و کرامت افراد، واقع گرایی و دوری از حواشی و مسائل سیاسی می تواند به یک رسانه وزانت و جایگاه ویژه داده و آن را از دیگر رسانه ها متمایز کند.

این مسئول یادآورشد: به نظر می رسد در انعکاس مشکلات و چالش ها بایستی در خبرها طبقه بندی صورت گیرد تا کسی زیر سوال نرود لذا پیشنهاد می کنم اگر ضعف و نقصی در یک دستگاه اجرایی مشاهده کردید ابتدا موضوع را با مدیر مربوطه درمیان بگذارید و خواستار رفع آن شوید و در همان گام اول آن را رسانه ای نکنید.

 

دفتر خبرگزاری رکنا قزوین

وی بیان کرد: مهارت آموزی ریشه حل اشتغال کشور است و اگر بخواهیم به اشتغال پایدار برسیم باید به این موضوع اهمیت دهیم لذا از رسانه ها بویژه خبرگزاری رکنا انتظار داریم در ترویج فرهنگ مهارت در جامعه همراه ما باشند.

در ادامه لوح یادبودی از سوی حجت الاسلام عرب به خبرنگار خبرگزاری رکنا در استان قزوین اهدا شد.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 813425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟