رعایت استانداردها بازاری مطمئن برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ، هاشم علایی ظهر یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی تحت پوشش استان اردبیل با بیان اینکه یک محصول زمانی ماندگاراست که کیفیت مورد انتظار مشتری را تأمین نماید، اظهار کرد: رعایت استانداردها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان استان اردبیل ایجاد می‌کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات واحدهای تولیدی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد، افزود: اداره استاندارد استان اردبیل حمایت از تقویت تولیدات و رفع موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه کار قرار داده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: واحد تولیدی زمانی به برند مطلوب می‌رسد که هم نیاز مصرف کننده و هم توسعه پایدار را مد نظر قرار دهد و رمز ماندگاری برند محصولات، به روزآوری فناوری تولید و ارتقا کیفیت است.

علایی با اعلام آمادگی برای برگزاری نشست‌های تخصصی استاندارد و کیفیت برای رفع مشکلات واحدهای استان تصریح کرد: نیاز است مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در دوره‌های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی و هم فکری با نهادهای دانش بنیان در مراحل تولید مشارکت کنند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون خطوط تولید و آزمایشگاه واحدهای تولیدی ازجمله سبزدشت، ذوب آهن، باطری سازی سبلان، آب معدنی برکت، هفت آسمان سبلان ، آرتا پلاست، آرتاویل تایر و بتن آماده فرخی بازدید و طی آن پروانه تائید صلاحیت مدیر کنترل کیفیت و پروانه کار برد علامت استاندارد به این واحدها اعطا شده است.

 

کدخبر: 809790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟