تخصیص اعتبار به جاده غار علیصدر انجام شد

به گزارش رکنا از همدان، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر دریافت بودجه جهت اصلاح و ایمن سازی جاده منتهی به بزرگ‌ترین غار آبی جهان را ازجمله مهم‌ترین دستاوردهای سفر ریاست جمهوری و به ویژه وزیر میراث فرهنگی به استان همدان عنوان کرد.

کریم ملکی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان همدان در ۳ روز گذشته، مطرح کرد، تخصیص اعتبار مناسب و قابل توجه جهت اصلاح و تسهیل سازی راه دسترسی و یا جاده منتهی به غارعلیصدر ازجمله مصوبات این سفر استانی بود که می‌توان از آن به بزرگ ترین دستاورد استان نیز اشاره کرد؛ لازم به ذکر است این مهم یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم و مسئولان در طول سال‌های گذشته بود.

وی در رابطه با مشکلات مالی به وجود آمده غارعلیصدر در زمان تعطیلی ناشی از شیوع کروناویروس، مطرح کرد،خوشبختانه با گذشت چندین ماه از بازگشایی مجدد این مکان گردشگری به روی مسافران، بخش عمده‌ای از بدهی و معوقات شرکت به کارمندان خود پرداخت شده و عملا دیگر با بحران مالی مواجه نیستیم؛ لازم به ذکر است همچنان نتوانسته ایم پذیرای سقف و یا ظرفیت کامل مسافران در این مکان تفریحی باشیم.

ملکی با اشاره به استقبال گردشگران پس از بازگشایی غارعلیصدر، خاطرنشان کرد، غارعلیصدر ظرفیت پذیرش ۶ هزار مسافر در روز را دارد این درحالی است که باوجود گذشت حدوا ۵ ماه از بازگشایی، نتوانستیم شاهد سقف پذیرش مسافر باشیم.

 

 

کدخبر: 809744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟