کشف 45 تن برنج احتکار شده در لاهیجان

به گزارش رکنا از رشت، سردار عزیزاله ملکی  با اشاره به اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند اظهار داشت، پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت، ماموران انتظامی لاهیجان در راستای برخورد با محتکران و جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس صورت گرفته از احتکار مقدار زیادی برنج داخل یک انبار در این شهرستان مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند. 

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس محل مورد نظر در یکی از روستاها اعزام شدند تصریح کرد، در بازرسی از این انبار، 45 تن برنج احتکاری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم 37 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و بیان داشت، کارشناسان ارزش برنج‌های کشف شده را 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار ملکی در پایان هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و افزود، مجموعه انتظامی در برخورد فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

رشت / مرجان گودرزی 

کدخبر: 809710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟