برخورد با دکه‌ها و آلاچیق‌های ساحلی متخلف در رشت/  6 واحد پلمپ شد

به گزارش رکنا از رشت، سرهنگ "علی حیدرخواه" اظهار داشت: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ قوانین در بین دکه‌ها و آلاچیق‌های ساحلی، طرح‌ کنترل و نظارت بر این واحدها توسط پلیس اجرا می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان طی یک ماه گذشته از 121 دکه و آلاچیق ساحلی در شهرستان رشت بازدید کردند افزود: در این راستا به 55 واحد تذکر ابلاغ و 6 واحد هم به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات و توجه به تذکرات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر دکه‌ها و آلاچیق‌های ساحلی در راستای حفظ سلامتی مردم اشاره کرد و اذعان داشت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند. 

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 802673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟