پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی با اولویت در اردبیل
به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ عبداللهی گفت:یکی از ردیف‌های اعتباری جهت حمایت از سرمایه‌گذاری، پرداخت تسهیلات از محل تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه است که باید دستگاه‌های اجرایی نظارت کاملی را بر روند جذب و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست کارگروه اشتغال استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل گفت: یکی از ردیف‌های اعتباری جهت حمایت از سرمایه‌گذاری، پرداخت تسهیلات از محل تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه است که باید دستگاه‌های اجرایی نظارت کاملی را بر روند جذب و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها انجام دهند.

وی گفت: پرداخت تسهیلات به متقاضیان و بنگاه‌های اقتصادی استان اردبیل با اولویت پیشرفت فیزیکی و توجیه اقتصادی بالاتر و اشتغال‌زایی بیش‌تر انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات به مشاغل خرد و خانگی از دیگر برنامه‌های موجود بوده که با همکاری دستگاه‌های بخشی، نهادهای حمایتی و بسیج سازندگی و با نظارت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال پرداخت است.

لازم به ذکر است؛ در این نشست احداث بازارچه محلی مشاغل خانگی توسط شهرداری برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی فعالان این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

کدخبر: 809216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟