امدادرسانی به ۲۲ مصدوم واژگونی اتوبوس در ابرکوه

به گزارش رکنا از یزد، دکتر محسن حرازی زاده یزدی افزود : ساعت 4:47 صبح امروز گزارشی در خصوص واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری درمحور یزد به ابرکوه – سه راهی جرقوئیه  واقع در کیلومتر 10 کربندی یزدی به ابرکوه  به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله  سه تیم امداد و نجات همراه با تجهیزات مورد نیاز از پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهید حیدری و مسجد امام خمینی ابرکوه با دو خودرو آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات  به محل حادثه اعزام شدند.

حرازی زاده عنوان کرد : این حادثه 22 نفر حادثه دیده در پی داشت که بلافاصله تیم های امدادی هلال احمر با دیگر نیروهای امدادی اورژانس و آتش نشانی مشغول به امدادرسانی و اقدامات اولیه درمانی بروی مصدومین حادثه داشتند.

این مقام مسئول بیان کرد : 2 نفر از حادثه دیدگان سرپایی درمان و  5 نفر از مصدومین توسط امبولانس هلال احمر و 15 نفر مصدومین با آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 807735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟