کشف بیش از 2 میلیون عدد دارو قاچاق در "سنندج"

 

به گزارش رکنا از کردستان؛ سردار "علی آزادی"  با اعلام این خبر اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان محل دپوی مقادیری دارو در یکی محلات " سنندج" شناسایی کردند.

 

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر 128 قلم انواع داروی قاچاق به تعداد بیش از 2میلیون عدد کشف شد.

 

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را  15 میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این راستا یک نفر شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

این مقام انتظامی با تاکید بر مبارزه جدی پلیس با توزیع کنندگان غیر‌مجاز دارو عنوان داشت: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان برخورد قانونی می‌کند. 

 

 

 فرمانده انتظامی قروه از کشف 24تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد: 

 

به گزارش رکنا، سرهنگ "علیرضا صفری" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به 4 دستگاه کامیون بنز حامل چوب، مشکوک و آنها را متوقف کردند.

 

وی افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون ها مورد نظر 24 تن چوب قاچاق کشف شد.

 

فرمانده انتظامی قروه بابیان اینکه کارشناسان ارزش چوب های کشف شده را بیش از 900 میلیون ریال برآورد کردند.گفت: در این رابطه 4 نفر متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند. 

سرهنگ صفری در پایان قاچاق چوب را ضربه سنگینی به طبیعت عنوان کرد و از شهروندان خواست، هر گونه قاچاق چوب و موارد مشابه را با پلیس 110 در میان بگذارند.

 

 

  

 فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت 1300 سی سی قاچاق در شهرستان قروه خبر داد: 

 

به گزارش رکنا سردار "علی آزادی" در خصوص این خبر بیان داشت : مأموران انتظامی شهرستان قروه با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را شناسایی کردند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از پارکینگ واحد صنفی یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300 سی سی قاچاق کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری یک نفردر این رابطه، گفت : کارشناسان ارزش موتورسیکلت  کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

 

سردار آزادی با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ معیشت مردم و امنیت اقتصادی کشور است، به شهروندان توصیه کرد: هر گونه اطلاعات و اخبار در زمینه قاچاق کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

 

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 807184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟