جدی ترین چالش در حوزه مبارزه با مواد مخدر فقدان هم افزایی و هماهنگی است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، عباس کاظمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیان کرد : بزرگترین و جدی ترین چالش امروز ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر این است که نمی توانیم کار هم افزا و هماهنگ انجام دهیم.

کاظمی افزود: در ایام هفته مبارزه با مواد مخدر دستگاه ها برنامه های خوبی اجرا کردند که باید در طول سال هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه ها استمرار پیدا کند.

فرماندار قزوین با اشاره به اهمیت هم افزایی و هماهنگی دستگاه ها در مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: ما به صورت پراکنده کارهای زیادی انجام می دهیم ، استمرارو هم افزایی مقوله ای است که در مبارزه با مواد مخدر در ابعاد مختلف مورد تاکید و توجه است.

کاظمی تصریح کرد: بنا نیست صرفا یک مجموعه نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر وارد شود و برخورد کند و همه نگاه ها به دستگاه غذا باشد؛ بلکه همه دستگاه ها باید به کمک نیروی انتظامی بیایند و از ظرفیت های متنوعی که در سطح شهر وجود دارداز بعد فرهنگی ، رسانه ای و آموزش و حوزه مختلفی که می شود در جهت مدیریت این نقاط به کار گرفت استفاده شود.

فرماندار قزوین در پایان گفت: موضوع مواد مخدر که مسئله بسیار مهم و چند بعدی است لازم است چنین رزمایش هایی را کنار هم داشته باشیم تا ان شاءالله خروجی آن در سطح شهر دیده شود و اگر این اتفاق افتاد مردم نیز همراه می شوند و کمک می کنند.

 

کدخبر: 806096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟