دولت سیزدهم پایبند تعهدات خود با مردم است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، عباس کاظمی در  جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که عصر امروز با حضور فاطمه محمد بیگی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد ضمن گرامنیداشت ایام الله 14 و 15 خرداد و روز دختر اظهارداشت: انقلاب اسلامی مرهون اندیشه های امام راحل است و این ایام بهترین فرصت برای مطالعه و درک بیشتر اندیشه و منش امام است.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در تشریح ابعاد مختلف جهاد تبیین گفت: رسانه با انعکاس خدمات دولتمردان و نیز بیان مشکلات می توانند در اطلاع رسانی نقش مهمی ایفا کنند و ما قدردان خدمات آنها هستیم.

کاظمی تصریح کرد: فرصت خدمتگزاری در مسند مدیریت ها مثل برق و باد می گذرد و اگر از این فرصت کوتاه برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنها استفاده نکنیم غفلت کرده ایم.

وی گفت: همه مدیران با تلاش شبانه روزی بایستی برای ارتقای شاخص های امید در جامعه و بهبود وضعیت اقتصادی و جلب اعتماد عمومی گام بردارند و در این راه خستگی معنا ندارد.

وی بیان کرد: وظیفه داریم میان دستگاههای اجرایی در شهرستان یک صدایی و هم آوایی و همدلی ایجاد کنیم تا همه ظرفیتها در این مسیر بکار گرفته شود.

کاظمی با اشاره به تعطیلات هفته جاری گفت: سه روز تعطیلی داریم که همه دستگاههای امدادی، درمانی و خدماتی باید در آمادگی کامل باشند تا کمبودی دیده نشود.

وی اضافه کرد: البته تمهیدات لازم اندیشیده شده و بایستی بازار نیز آماده باشد و کمبود کالا نداشته باشیم.

ی گفت: در حوزه اعتبارات تیازمند حمایت جدی هستیم و انتظار داریم از مصوبات سفر ریاست جمهوری که امیدوارکننده است به این شهرستان تخصیص بیشتری داده شود.

کاظمی اظهارداشت: در بخش های مختلف امور زیربنایی از جمله آب و راه روستایی با مشکلات جدی مواجهیم و آنجه دیده می شود شایسته مرکز استان نیست.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۸۳ درخواست از سوی مردم داریم که بیشتر آنها نیازهای آب و راه است و در شرایطی که ۵۰ درصد جمعیت استان و ۷۰ درصد موضوعات مربوط به این شهرستان است بدون تردید انتظار داریم حمایت ویژه ای صورت گیرد تابتوانیم با کمک اعتبارات سفر و استانی به مطالبات مردم پاسخ دهیم.

فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: باید با نگاه ویژه مدیران برنامه و بودجه و استاندار محترم و افزایش اعتبارات بتوانیم با تلاش بیشتر عقب ماندگی های شهرستان قزوین را جبران کنیم.

 

 

کدخبر: 787453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟