مدیریت و کنترل کرونا نتیجه تدبیر دولت، زحمات کادر درمان و همراهی خوب مردم است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، جلسه شورای سلامت شهرستان قزوین به ریاست عباس کاظمی و با حضور معاونین فرماندارای، مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان، بخشداران الموت غربی و طارم سفلی و تعدادی از مسئولین برگزار شد.

کاظمی فرماندار قزوین در این جلسه ضمن قدردانی از نظام سلامت کشور اظهار داشت: توفیقی که نظام سلامت کشور در مدیریت و کنترل کرونا با همراهی همه اجزاء بخش های دولتی و خصوصی بدست آورد صمیمانه سپاسگزاری نموده و خداقوت عرض می کنم.

وی افزود: زحمات و تلاشهای شبانه روزی عزیزان ، اقدامات جهادی و گسترده ای که ما در سطح بهداشت و درمان کشور شاهد بودیم با اعتمادی که مردم به شبکه بهداشت و درمان کشور کردند دستاوردهای عظیمی رقم خورد.

کاظمی با اشاره به تبعات اقتصادی و اجتماعی کرونا به کشور افزود: موضوع کرونا هم تبعات اقتصادی سنگین برای دنیا بوجود آورد و هم در بحث فرهنگی و اجتماعی آسیب رساند و در عین حال جان افراد را به مخاطره انداخت.

فرماندار قزوین بیان کرد: ما نشان دادیم از سطح ارزشمندی در نظام بهداشت و درمان در کشور برخورداریم و طرح ها و برنامه هایی که صورت گرفت نشان داد که ما یک سرمایه عظیم انسانی و مدیریتی داریم و می توانیم بعنوان الگوی موفق به دنیا ارائه نماییم.

کاظمی تصریح کرد : از بخشداران حاضر در جلسه می خواهم به فوریت جلسات شورای سلامت بخش را تشکیل دهند و از ظرفیت شوراهای شهر و روستا برای حل مسائل و مشکلات بهداشت استفاده نمایند.

این مقام مسئول افزود: مسئله جمعیت بسیار پیچیده است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود و آمارها حکایت از رشد مثبت جمعیت در سال ۱۴۰۰ دارد و اگر از همه فرصت ها درست استفاده شود موفق می شویم .

 

کدخبر: 793015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟