کشف ۲۲۳ کیلو گرم حشیش در محور «یاسوج-اصفهان»

 به گزارش رکنا از یاسوج، سرهنگ «حمیدرضا اکبری» در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور «یاسوج - اصفهان» ایست و بازرسی کردند. 

وی افزود: مأموران حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس نوک مدادی و سفید مشکوک شدند و به آن‌ها دستور توقف دادند. 

اکبری تصریح کرد: رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودروها متوقف و در بررسی مأموران مشخص شد که خودروی پژو پارس نوک مدادی اسکورت کننده مواد مخدر بوده و مأموران در بازرسی از خودروی پژو پارس سفید ۲۳۳ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 805510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟