توزیع 30هزار بسته معیشتی دراستان

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، رستمعلی رفیعی  آتانی در ادامه تصریح کرد: به مناسبت عید غدیر علاوه بر توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان با دایر کردن ۳۰ آشپزخانه، بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم توزیع خواهد شد تا جشن دهه امامت و ولایت در کنار مردم با شکوه خاصی برگزار شود.

سردار آتانی اظهار کرد: سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با همکاری و کمک خیرین بیش از ۴۹۳ میلیارد تومان کمک به ولی نعمتان خود که اقشار آسیب دیده هستند ارائه داده است.

ثصض

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تقدیر از نیروهای بسیج سازندگی در محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان افزود: در حوزه بسیج سازندگی با همت و تلاش پرسنل جهادی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان خدمات در حوزه های مسکن ولی نعمتان در مناطق محروم، آب شرب، راه های روستایی، در گستره استان انجام شده و تا دوماه دیگر بیش از ۵۰ باب منزل مسکونی در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: با توافقی که با کمیته امداد صورت گرفته است بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی برای جامعه هدف ساخته خواهد شد و این اقدام به صورت دوجانبه بوده و اگر کمیته امداد سهم آورده خود را به این توافق تزریق کند سپاه برابر زمان بندی اعلام شده واحد های توافق شده را تحویل خواهد داد.

 

کدخبر: 805023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟