ضابطین قضایی در خط مقدم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار رکنا از ارومیه، دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در   با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: امنیت استاندارد و پایداری که در استان و کشور برقرار می باشد در سایه تلاشها و ورودهای قاطع و به موقع و حمایت ها و پشتیبانی های قضایی از ضابطین در این استان که خط مقدم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است می باشد.

عتباتی ادامه داد: خدمت و انجام وظیفه در سنگر عدالت و قانون توفیقی است که نصیب قضات و کارکنان دادگستری شده است و همه باید قدردان این نعمت با خدمت گذاری به مردم باشیم.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به تشویق ۷۷ درصد از قضات استان از سوی مراجع نظارتی قوه قضائیه گفت: امسال ۷۷ درصد از قضات استان از سوی مراجع نظارتی به عنوان نمونه انتخاب شده اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است که نشان از تلاش همکاران ما در دستگاه قضایی استان دارد که با تمام توان خود در راستای ارتقاء کمی و کیفی دستگاه قضایی استان تلاش می کنند.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به دیدار مسئولان قضایی کشور با مقام معظم رهبری اشاره و گفت: در دیدار اخیری که مسئولان قضایی کشور با مقام معظم رهبری داشته اند، معظم له نقشه راه را ترسیم نمودند و اموری که می بایست در راستای رشد و تعالی دستگاه قضایی بکار بست را در ۸ محور تبیین نمودند و برنامه عملیاتی استان بر اساس همین محورها و سند تحول قضایی می باشد.

عتباتی در پایان از تلاشها و زحمات همکاران تقدیر و بیان داشت که حرکت بر مبنای فرامین مقام معظم رهبری و مدار برنامه عملیاتی دادگستری استان نیاز به همراهی و همکاری تمامی مجموعه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت با اشاره با جایگاه رفیع قضاوت گفت: افتخار ما این است که دوست دار حضرت علی و اهل بیت (ع) هستیم و این عشق و دوستی سینه به سینه از پدران ما به ما منتقل شده و ما نیز می بایست این عشق را به نسل های بعدی منتقل کنیم. 

دیرباز ادامه داد: دستگاه قضایی جایگاه رفیعی در جامعه و بین مردم دارد و این در نتیجه خدمات خوب و عالی این مجموعه است و همه قدردان خدمات دادگستری می باشند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود مجموعه دستگاه قضایی نقش موثری در اصلاح روند اخلاقی و هنجارهای جامعه دارند و با اصلاح فرایندها به گونه‌ای مسیر را ریل گذاری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان نیز در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تبریک اعیاد قربان و غدیر، مطالبی را اظهار و بیان و داشت که رئیس کل دادگستری استان از سوی مقامات عالی قوه قضاییه به عنوان یکی از هشت نفر در کشور که رتبه عالی را کسب نموده اند انتخاب و آقایان لطیف زارع معاون فناوری و اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان و ابراهیم علی نژاد رتبه خیلی خوب و بیش از ۷۷ درصد از قضات استان رتبه شایسته را کسب و از سوی دادستان انتظامی قضات مورد تشویق قرار گرفته اند که این افتخاری برای دستگاه قضایی استان می باشد.

 

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 804826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟