عزم جدی دولتمردان به منظور حل مشکلات شهرستان دهاقان

به گزارش رکنا از اصفهان،دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار استان اصفهان و هیئت همراه، در بدو ورود به شهرستان دهاقان در گلزار شهدای این شهر حاضر شدند و ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

همچنین استاندار اصفهان به همراه نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و بخشدار شهرستان در ادامه از مجموعه مسکن مهرهای این شهرستان بازدید و از نزدیک با ساکنین این منطقه پیرامون اهم مشکلات موجود گفت و گو‌ کردند و قول پیگیری تا حصول نتیجه را دادند.

در این بازدید جمعی از ساکنین مسکن مهر به برخی از مشکلات عمده خود مبنی بر بوی نامطبوع فاضلاب های ساختمان ها، نبود فضای سبز و فضای بازی مناسب در منطقه، عدم وجود باجه خودپرداز، نبود مرکز بهداشت جهت رفاه حال ساکنین مسکن مهر و ساخت مدرسه ای دیگر با توجه به افزایش دانش آموزان اشاره کردند.

همچنین استاندار اصفهان با جمعی از معاونین خود از بافت فرسوده شهر به صورت میدانی بازدید کرد.

بازدید از مجموعه پروژه های کشاورزی گلخانه های در شهرستان و گلخانه کاشت فلفل دلمه ای از جمله مقصد بازدید استاندار بود.

در این بازدید یکی از مدیران گلخانه دار ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای راه اندازی این مجموعه گلخانه به بیان برخی از مشکلات خود بر سر راه تولید و صادرات این محصول کشاورزی پرداخت و خواستار رفع و اصلاح برخی از روندهای بانکی در امر پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان شد.

همچنین جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل فرمانداری و جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی نیز برگزار شد.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 804338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟