فعالیت های خبرگزاری رکنا در اردبیل قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل،قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در دفتر کار خبرگزاری رکنا ضمن خداقوت به زحمات این خبرگزاری در امر اطلاع رسانی در استان اردبیل گفت : اطلاع رسانی یکی از فعالیت های مهم در حوزه جهاد تبیین است و کسانی که در این راه فعالیت دارند ضمن خدمت رسانی به مردم اجرو اخروی نیز خواهند داشت .

وی با بیان این مطلب که خبرگزاری رکنا در حوزه اخبار حوادث اخبار موثق و آگاهی بخشی ارائه می دهد زمینه ساز آگاهی بخشی به دیگران در مقابل خطرات احتمالی نیز می شود.

قاسمیان با تاکید بر اینکه نمایندگی خبرگزاری رکنا در استان اردبیل فعالیت های خوبی در عرصه خبررسانی و اطلاع رسانی در سطح استان دارد تاکید کرد خبرنگار رکنا با فعالیت های خوبی که دارد جز فعال ترین مدیران خبری استان نیز محسوب می شود .

معاون سیاسی و امنیتی استان اردبیل خواستار همراهی بیشتر برای معرفی خدمات دولت به مردم در جهت امیدآفرینی و همچنین مقابله با جنگ نرم رسانه ای دشمنان که بی وقفه در جهت تخریب آرمان های ایران اسلامی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند خواستار همراهی بیشتر تمامی سرداران رسانه ای و اصحاب رسانه در سطح استان شد.

 

کدخبر: 804020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟