دستگیری و انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو

به گزارش خبرنگار رکنا از ارومیه سردار "رحیم جهانبخش گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو  در شهرستان "ارومیه" بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس، در نهایت 3 متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به 17 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، تصریح کرد: در این خصوص 3 سارق و یک مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

وی در ادامه پیشگیری اجتماعی را به عنوان رویکردی اثربخش در مبارزه با سرقت دانست و بیان داشت: در جرایمی چون سرقت؛ رویکرد پلیس، رویکردی قاطع در برابر سارقان است که با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی و تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، بازخوردهای بسیار مهمی در مهار و کاهش آن در استان ایجاد شده است.

سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد و همچنبن شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً ازطریق سامانه110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند .

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 803751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟