برای رسیدن به سطح مطلوب در کشتی به زمان نیاز داریم/ قول استاندار لرستان برای حمایت از کشتی استان

به گزارش رکنا از لرستان، در دیدار امروز علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با استاندار لرستان، فرهاد زیویار گفت: برای اعتلای این رشته ورزشی با همفکری و همدلی هرکاری از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.

دکتر زیویار در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی، با اشاره به اینکه به فصل جدیدی از شرایط خاص و بحرانی کشتی رسیده‌ایم، اظهار داشت: زمانی در کشتی به ریشه رسیده بودیم و شاید هرکسی قدرت احیای این رشته ورزشی را نداشت و کسی را می خواست که آگاه به مسائل و مشکلات آن باشد تا بتواند این ریشه را مجددا بالا بیاورد.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه در مقاطعی حضور کشتی‌گیران و علاقمندان در این رشته ورزشی میلیونی بود اما متاسفانه در مقاطعی به چند ده هزار نفر رسید، افزود: ورزش کشتی برای کشور ما بسیار مهم و جزو هویت و شناسنامه کشور محسوب می‌شود و مردم با خاطرات کشتی و پیروزی‌ها و شکست های قهرمانان این رشته زندگی کرده‌اند.

 

دکتر زیویار با اشاره به اینکه برای رسیدن به سطح مطلوب کشتی در کشور به یک بازه زمانی چهار یا پنج ساله نیاز داریم، تصریح کرد: امیدواریم در این بازه زمانی به جمعیت مورد نیاز این رشته برای بودن در میادین جهانی دست یابیم هرچند الان بدون ساقه و برگ بلکه تنها با ریشه این رشته داریم تلاش می‌کنیم.

 

وی افزود: برای اعتلای این رشته در لرستان هرکاری از دستمان بربیاید با همفکری و همدلی کوتاهی نخواهیم کرد.

کدخبر: 803080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟