ارتقای زیرساخت‌های اقامتی، مهمترین نیاز گردشگری کردستان است

به گزارش رکنا از کردستان؛  یعقوب گویلیان در بازدید مجتبی مقیاسی مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان و محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان از پروژه فاز ۲ هتل شادی سنندج، اظهار کرد: استان کردستان با داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کم‌نظیر، به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، افزایش مراکز اقامتی استان را از جمله نیازهای حوزه گردشگری استان برشمرد و افزود: نیاز است با ارتقای زیرساخت‌های لازم همچون ایجاد هتل و واحدهای اقامتی، برای ارائه خدمات بهتر و افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در استان تلاش کرد.

 

او عنوان کرد: اگر مدت‌زمان اقامت و ماندگاری گردشگران در استان افزایش پیدا کند، رونق و تقویت بنیان اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت.

 

گویلیان، یادآور شد:امید است با افزایش کمی و کیفی ظرفیت واحدهای اقامتی و پذیرایی در استان و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران، شاهد رونق بیش از پیش صنعت توریسم در استان باشیم.

 

گفتنی است، در این بازدید مقرر شد با توجه به اهمیت تکمیل فاز ۲ هتل شادی سنندج، شرکت آب و فاضلاب کردستان با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، نسبت به تامین زیرساخت‌های این پروژه همکاری لازم را داشته باشند.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 802840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟