"افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم در مشهد"

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، محمد چکشیان معاون وزارت تعاون در این مراسم گفت: خوشحالیم که با یک کار جهادی این پروژه انجام شد، یکی از محورهای اصلی ما در وزارت توسعه کمی و کیفی ورزش است و باید کارفرماها باید به این نگرش برسند که سرمایه گذاری در ورزش کارگری و باعث رشد و پیشرفت خواهد شد. 

وی ادامه داد: امیدواریم با نگاه جهادی مجموعه شاهد تحولات بیشتری باشیم، در خراسان رضوی در حوزه های فرهنگ و اجتماعی پیشتاز هستیم و امید داریم این نگاه در کشور الگو شود تا باعث حرکت رو به جلو گردد. 

محمد امین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد با افزایش فضاهای ورزشی برای جامعه کار و تولید، شاهد کاهش بیش ‌از پیش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان باشیم.

وی ادامه داد: بیش از ٢ میلیارد تومان صرف راه اندازی این مجموعه شده است، دو نگاه توسعه زیر ساخت و توسعه ورزش را در حوزه اداره کل استان داریم.

بابایی اظهارداشت: این زمین چمن اولین پروژه ای بود که به صورت خصوصی در حوزه تعاون، کارورفاه اجتماعی ساخته شد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: پروژه شهربازی مجموعه ورزشی کارگران را نیز تعریف کرده ایم با هدف اینکه این مجموعه نیز مانند دیگر مجموعه ها با تخفیف در اختیار خانواده کارگران عزیز قرار گیرد.

این زمین چمن مصنوعی با هزینه ای بالغ بر ٢ میلیارد تومان و در مساحت ٣ هزار متر به عنوان بزرگترین زمین چمن مینی شرق کشور در منطقه قاسم آباد مشهد مورد افتتاح قرار گرفت.

 

کدخبر: 801499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟