۳۲۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان اردبیل پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ عبداللهی عابد در جلسه بررسی مشکلات طرح های تولیدی و اقتصادی در استانداری اردبیل اظهار کرد: تسهیلات یاد شده طی ماه های گذشته از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه به واحدهای تولیدی و کارآفرین پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات به ۲۴۴ طرح تولیدی و اقتصادی دیگر نیز در مرحله پرداخت است و با تحقق این امر، زمینه فعالیت و توسعه واحدها فراهم و مشکلات و موانع سر راه آنان برطرف خواهد شد.

عبداللهی همکاری و کمک بانک‌ها برای تحقق شعار سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و افزایش تولید را ضروری خواند و تاکید کرد: مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان اردبیل در حوزه بانک‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، تاکنون از محل سفر سال گذشته رئیس جمهور به این استان، ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شده و سال گذشته ۴۳ واحد راکد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر احیا شده و به چرخه تولید بازگشته است.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خرداد ماه امسال از شناسایی ۱۸۶ واحد تولیدی راکد در استان خبر داده بود که ۷۰ مورد این واحدها قابل احیا تشخیص داده شده است.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در شمال ایران واقع شده و حدود ۶۵۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی آن فعال است.

 

کدخبر: 801066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟