کنترل صحت عملکرد ۸۶۰ نازل سوخت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل  اظهار کرد: صحت عملکرد تعداد ۸۶۰ نازل سوخت در سطح استان اردبیل در سه ماه نخست سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اداره کل استاندارد استان تمامی تلاش خود را برای تحقق این امر با انجام مأموریت‌ها و رسالت‌های ذاتی خود به کار بسته است، گفت: کنترل صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران بوده و این کنترل‌ها در بازه‌های زمانی ۳ ماهه انجام می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای کلیه استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است، بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

علایی ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود در زمان استفاده از نازل‌های سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع حتماً به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ یا شماره تلفن‌های ۸-۳۳۷۴۱۱۵۶ به اداره کل استاندارد استان اردبیل اطلاع دهند.

 

کدخبر: 792725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟