با مشارکت بسیج سازندگی سپاه  طرح احداث مجتمع های آبرسانی روستایی اجرایی می شود
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه جلسه هماهنگی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی افزود: خوشبختانه با امضای تفاهم نامه وزارت نیرو و سازمان بسیج سازندگی مقرر شده تا برخی پروژه های عمرانی که بخش خصوصی زیاد رغبتی در اجرای آن ندارد بویژه در مناطق روستایی و صعب العبور به نیروهای جهادی واگذار شود تا کارها با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در گام اول اجرای طرح های مجتمع آبرسانی روستایی به بسیج سازندگی استان قزوین واگذار شده که انتظار داریم دستگاههای اجرایی ضمن تسریع در استعلام کمک کنند تا کارها بسرعت انجام شود.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم تجهیزات و ماشین آلات دستگاهها را نیز در اختیار بسیج سازندگی قرار دهیم کارها بهتر انجام خواهد شد اما لازم است با برنامه ریزی و نظم بیشتری جلو بروید و طرح ها معطل ماشین آلات نشود.

اعلایی یادآورشد: محل استقرار ماشین آلات راهداری در روستاها به بسیج سازندگی اعلام شود تا هر جا که در مسیر طرحها امکان استفاده از این تجهیزات وجود داشت همکاری لازم از سوی راهداری انجام شود.

وی گفت: استعلام مورد نیاز در خصوص شرکت گاز و فیبر نوری سریعتر انجام شود و مانعی در مسیر اجرا نباشد.

اعلایی اظهارداشت: با توجه به محل اجرای طرح ها که در روستاهای صعب العبور است بخش خصوصی شاید انگیزه ای برای ورود به کار نداشته باشد لذا از بسیج سازندگی درخواست شده تا کار را انجام دهد تا خدمت رسانی به مردم روستایی متوقف نشود.

وی بیان کرد: منابع طبیعی نقشه ها را که بصورت فایل دریافت می کند بایستی در حداکثر ۴۸ ساعت پاسخ دهد و مدیران نیز برای جذب اعتبارات تا پایان تیرماه اقدام کنند.

اعلایی گفت: امیدواریم مدیران استان ضمن همکاری با بسیج سازندگی زمینه خدمت رسانی مضاعف به مردم را مهیا کنند تا رضایت مردم جلب شده و کام آنها از خدمات رسانی نظام شیرین شود

 

 

کدخبر: 776492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟