بیش از ۲۰ طرح از طرحهای همایش فرصت های سرمایه گذاری هشترود کلنگ زنی خواهد شد

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود، فرماندار هشترود در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه در تشریح دست آوردهای همایش فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان که در ماه گذشته برگزار شد، و دست آوردهای همایش فرصت های سرمایه گذاری هشترود را خوب ومطلوب ارزیابی کرد.

 توری در این جلسه حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران درهر زمینه ای که در شهرستان سرمایه گذاری خواهند کرد خبر داد وگفت: ما تا آخرین مراحل کارهای اداری و دریافت تسهیلات در کنار سرمایه گذاران هستیم و نخواهیم گذاشت که این عزیزان درگیر مسائل اداری شوند وسعی خواهیم کرد که با کمک تمام مسئولین ادارات کلیه سرمایه گذاران را همراهی کنیم تا طرحها وپروژه های این دوستان به سرانجام برسد.

توری ادامه داد: حرکت در مسیر تحقق شعار سال سبب ایجاد اشتغالزایی و رونق تولید و اقتصاد دانش محور می شود و بی شک باید زمینه حمایت از ایده های نوآورانه و خلاقانه در عرصه تولید و خدمات را  فراهم آوریم.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان اگر نیاز به کمک یا سرمایه داشته باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

فرماندار هشترود متذکر شد : اگر شرکت‌های فناور بتوانند تولیدات خود را به گردش مالی برسانند، در صورت نیاز اعتبار لازم آنها تامین و سرمایه در اختیار آنها قرار می‌گیرد

فرماندار هشترود در این باره گفت:هر شرکت دانش بنیان که بتواند به مرحله تولید برسد ۲۰درصد خود آورده خود و۲۰درصد نیز از طرف ستاد اجرای فرمان حضرت امام به این فرد تعلق می گیرد و۶۰ درصد نیز تسهیلات با ۴ درصد از طرف دولت به وی پرداخت می گردد.

نماینده عالی دولت در هشترود خاطر نشان کرد: در زمانی که شرکت دانش بنیان توانست محصول مورد نظر خود را به چرخه تولید برساند‌.می تواند اگر خواست ۲۰درصدی که از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دریافت کرده است را پس دهد و شرکت را از شراکتی در بیاورد و خودش به تنهایی اقساط تسهیلات دریافتی را پرداخت نماید.

فرماندار هشترود عنوان کرد: شرکت های دانش بنیان در موقع خرید زمین نیز از تخفیف ده درصد برخوردار می شوند واگر در عرض یک سال بتوانند طرح خود را به اتمام برسانند ۱۰درصد دیگر از  قیمت زمین خریداری شده شامل تخفیف خواهد شد.

توری متذکر شد : این طرح وتخفیف شامل طرحهای دانش بنیان وپروژه هایی است که درطول همایش به دبیرخانه ارسال شده است واین برنامه طرحهای خارج از طرحهای همایش را شامل نمی شود.

 

فرماندار هشترود با اشاره به اینکه در زمان تحویل زمین جهت ایجاد پروژه همه مسائل زیست محیطی را حل خواهیم کرد وبا رایزنی هایی که با مسئولین کشوری واستانی انجام داده ایم قرار بر این شده است که در این مورد با عنایت ویژه به منطقه هشترود نگاه شود.

توری همچنان اظهار کرد: درست است که ما نیتمان توسعه وعمران شهرستان هشترود است ولی همه جوانب را در نظر خواهیم گرفت که در این باره نه به محیط زیست ونه به آب وخاک ونه به دیگر منابع شهرستان آسیب برسد.

کدخبر: 798043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟