همایش استفاده از فرصت های سرمایه گذاری درهشترود برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود ،علی رضا توری شامگاه دوشنبه در جلسه ای که با اصحاب رسانه وفعالان فضای مجازی داشت با اعلام این خبر افزود:با توجه به موقعیت منطقه هشترود از هر حیث ،سرمایه گذارانی که قصد دارند در این منطقه سرمایه گذاری کنند مورد حمایت قرار می گیرند.

توری اضافه کرد: شهرستان هشترود در استان آذربایجانشرقی ،یکی از بکرترین ومنحصر ترین مکانها برای سرمایه گذاری است.چون این شهرستان دارای پتانسیل ها  وظرفیت هایی است  که برای هر سرمایه گذاری مثمر ثمر خواهد بود.

فرماندار هشترود با اشاره به اینکه همایش استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در خرداد ماه سال جاری در هشترود برگزار خواهد شد افزود:هشترود  دارای ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه گذاری است که باید برای جذب سرمایه گذار و رشد و پیشرفت  اقتصادی شهرستان هشترود،  این ظرفیت‌ها به خوبی معرفی شوند.

وی با تاکید بر ضرورت رفع موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری‌های جدید در منطقه هشترود نیزگفت: همه باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاران مشکلات کمتری داشته باشند.

فرماندار هشترود خاطر نشان کرد: در پروژه‌های بزرگ باید افراد و شرکت‌های توانمند مشارکت نمایند و نیاز است با همت بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی، زمینه را برای سرمایه گذاری بهتر در این شرکت‌ها فراهم کنیم.

نماینده دولت در هشترود تصریح  کرد: باید ظرفیت‌های شهرستان هشترود  را به درستی معرفی کرد تا سرمایه گذاران به سمت این شهرستان  جذب شوند که در این مسیر خبرنگاران واصحاب رسانه وفعالین مجازی   می‌تواند با معرفی ظرفیت ها وپتانسیل های منطقه در هر زمینه ،  نقش ویژه ای را بازی کنند.

فرماندار هشترود در آخر باز هم تاکد کرد:سرمایه‌گذارانی که بخواهند در شهرستان هشترود برای ایجاد اشتغال جوانان و افراد بیکار سرمایه‌گذاری کنند از حمایت ویژه فرمانداری شهرستان برخوردار خواهند شد.

کدخبر: 774457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟