پرداخت ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید نهاده به مرغ‌داران و دامداران اردبیل
به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ عبداللهی گفت: تاکنون بیش از ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات به مرغ‌داران و دام‌داران استان اردبیل جهت خرید نهاده پرداخت شده که لازم است سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی نسبت به رصد مستمر نحوه پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات در این زمینه اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان گفت: برای تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز استان اردبیل کمبودی وجود ندارد و تولیدکنندگان و فعالان این بخش می‌توانند نیاز‌های خود را تأمین کنند و در زمینه جوجه‌ریزی نیز هماهنگی‌های لازم با مرغ‌داران انجام گرفته و برای تأمین نیاز‌های تسهیلاتی آنان در خصوص خرید نهاده‌ها اقدام می‌شود.

عبداللهی عابد گفت: در جریان اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، دستگاه‌های مرتبط همکاری مطلوبی در کلیه اقدامات از جمله تأمین اقلام ضروری، کنترل بازار و مساعدت تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات و جلوگیری از کمبود اقلام در بازار داشته‌اند.

او می‌گوید: در خصوص وجود اقلام و جلوگیری از تخلفات احتمالی، اکیپ‌های بازرسی به‌صورت شبانه‌روزی از نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مختلف بازدید به‌عمل می‌آورند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست تمامی دستگاه‌های متولی در اقدام مشترک تنظیم بازار از جمله حوزه قضایی، سازمان صمت، غله، جهاد کشاورزی، بانک‌ها و تعزیرات گزارشی از اقدامات خود را ارائه کردند.

 

کدخبر: 795398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟