مدیریت آموزش و‌پرورش هشترود در جلسه شورای آموزش وپرورش گفت:تعداد ۱۲۲۵داوطلب کنکور امسال در چهار رشته تحصیلی باهم به رقابت می پردازند.

به گزارش رکنا وی گفت:این دانش آموزان به ترتیب از روز چها شنبه داوطلبان رشته هنر،پنجشنبه داوطلبان علوم انسانی،روز جمعه داوطلبان رشته علوم انسانی ،وروز شنبه داوطلبان رشته زبان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در دو حوزه دبیرستان سهام خیام که به داوطلبان دختر اختصاص یافته است وهمچنین مدرسه خوارزمی که به حوزه امتحانی پسران اختصاص داده شده است.

اقدمی در ادامه به استقرار تیم پزشکی در هر دو حوزه امتحانی پرداخت وافزود:در روز امتحان کنکور با استقرار یک پزشک و همچنین آمبولانس اورژانس در محل اگر احیانا داوطلبی به هر نحوی دچار مشکل شد بلافاصله توسط،پزشکان مستقر در محل معاینه ودر صورت نیاز به بیمارستان انتقال یابند.

دبیر جلسه شورای آموزش وپرورش هشترود از دانش آموزان خواست که در روز کنکور از آوردن کیف ،موبایل ،ساعت هوشمند وهر وسیله ای که خلاف قانون برگزاری انتخابات است به داخل سالن ممنوع است وبه هیچ عنوان اجازه ورود به داخل سالن به داوطلب داده نخواهد شد.

اقدمی در آخر از همه داوطلبان خواست که در ساعت مقرردر جلوی حوزه امتحانی خود حاضر شوند وفقط،وسائلی که برای نوشتن وعلامت زدن سئوالات مورد نیاز است به همراه داشته باشند. وبه هیچ وجه استرس واضطراب نداشته باشند.چون همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک امتحان وکنکور اندیشیده شده است وامید واریم که داوطلبان با خیال راحت وبدون هیچ مشکلی از این امتحانات با موفقیت بیرون بیایند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟