دستگیری متخلفان شکاروصید درچهار شهر مازندران

به گزارش رکنا از مازندران ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری ماموران نیروی انتظامی حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی هشت شکارچی غیرمجاز به همراه ۸ قبضه سلاح شکاری دستگیرکردند.
در ماموریت دیگری ماموران یگان  حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در رودخانه گرمرود بخش دشتسر از یک صیاد غیرمجاز یک دستگاه لنسر و۱۴ قطعه ماهی کشف وضبط کردند.
در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست (محیط بانی بندپی) این شهرستان حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی از صیادان غیرمجاز ۲۶قطعه ماهی ، یک رشته تور سالیک و یک رشته تور ماهیگیری کشف وضبط کردند.
ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نکا حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه۱قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کرد.
ماموران اداره پارک ملی پابند حین گشت وکنترل  در حوزه استحفاظی  یک شکارچی حرفه ای را به همراه۱قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ  دستگیرکردند.
در بهشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست به همراه ماموران نیروی انتظامی این شهرستان حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی از دو شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.
متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مازندران/صدیقه عباسی نیک

کدخبر: 793805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟