به گزارش رکنا، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهر‌های آمل، بابل، میاندرود، نکا و بهشهر ۹ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۹ قبضه سلاح شکاری، تعدادی گونه‌های تاکسیدرمی شده و دو قطعه مرغابی دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری ماموران نیروی انتظامی با داشتن حکم قضایی منزل یک شکارچی غیرمجاز را بازدید و یک قبضه سلاح شکاری، جمجمه دو راس کل وبز وحشی، یک طاقه قرقاول و یک سرخرگوش کشف و ضبط کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در منطقه دشتسر در مدت دو روز چهار شکارچی غیرمجاز را به همراه چهار قبضه سلاح شکاری و سایرادوات شکار دستگیر کردند.

دستگیری شکارچیان مختلف در مازندران

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

در میاندورود ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نکا حین گشت و کنترل در روستای درزیکلا با همکاری ماموران نیروی انتظامی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

در بهشهر ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در منطقه لپو زاغمرز شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و دو قطعه مرغابی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟