محدودیت تردد در تونل‌های آزادگان و حیران اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ وثوقی در جریان بازدید از عملیات راهداری در شمال استان اردبیل اظهار کرد: تا ۲۲ خردادماه محدودیت تردد و ترافیک در تونل آزادگان در محور پارس‌آباد – مشگین‌شهر و تونل حیران در مسیر اردبیل – آستارا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این محدودیت تردد و ترافیک به خاطر عملیات راهداری تابستانی و برای اصلاح سیستم روشنایی، شستشوی علایم، بهسازی کانال‌ها و انجام برخی تعمیرات دیگر انجام شده و از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر محدودیت تردد و ترافیک را در این مسیر شاهد خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از رانندگان خواست تا از کنارگذر این تونل‌ها در ساعات و روز‌های مشخص شده تردد خود را انجام دهند و در صورت کسب آگاهی و اطلاع از وضعیت تردد در این مسیر‌ها با سامانه ۱۴۱ تلفن گویای مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و در جریان اعمال محدودیت‌ها قرار گیرند.

وثوقی افزود: همکاران ما با نصب بنر هدایت ترافیکی را در این مسیر با همکاری پلیس راه انجام می‌دهند و سعی بر این است تا جلوی تردد‌های انبوه در ساعات اعلام شده گرفته شده و عملیات راهداری به شکل مناسب و مطلوب انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علاوه بر تونل آزادگان و حیران، در ۱۲ تونل محور اردبیل – سرچم نیز اصلاح سیستم روشنایی و نصب علایم در حال انجام است تا از برخی مشکلات و نارسایی‌ها در تردد‌های روزانه کاسته شود.

 

کدخبر: 790400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟