رئیس جمهور به کردستان سفر می‌کند

به گزارش رکنا از کردستان؛ محسن فتحی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با مردم باباریز سنندج با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رئیس جمهور در آینده نزدیک به کردستان سفر می‌کند که قطعا سفر پرخیر و برکتی خواهد بود.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته ۱۳ هزار میلیارد تومان منابع بودجه‌ای در این سفر به استان کردستان اختصاص خواهد یافت.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این بودجه نشان‌دار و منابع مشخص دارد و وعده روی کاغذ نخواهد بود.

فتحی ادامه داد: اگرچه تا این لحظه سفر رئیس جمهور به استان اتفاق نیفتاده است، ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد از این اعتبار به استان واگذار شده که ۸۰۰ میلیارد آن برای پروژه انتقال آب شرب از سد آزاد به سنندج است.

وی ابراز کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا اواخر تیرماه آب شرب سالم در اختیار مردم شهر سنندج قرار خواهد گرفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما نباید اقدامات ارزشمند این دولت را هم نادیده گرفت.

فتحی در ادامه گفت: توسعه و آبادانی در هر نقطه‌ای با تلاش انجام می‌شود که خودیاری مردم در کنار تلاش جهادی مسؤولان بهترین خروجی در تامین رفاه بیشتر روستاها ایجاد خواهد کرد.

وی اذعان کرد: روستای باباریز ظرفیت‌های خوبی دارد که باید با اولویت‌بندی آنها برای توسعه بیشتر این روستا تلاش کرد.

به گفته نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، با توجه به ظرفیت ورزشی و جوانان مستعد ایجاد و توسعه فضای ورزشی در این روستا امری ضروری است.

فتحی همچنین به ظرفیت تولیدات  باغی باباریز اشاره کرد و افزود: رونق این بخش زمینه‌ساز رفع بیکاری، اشتغالزایی و ارتقای سطح درآمد مردم منطقه خواهد بود.

وی عنوان کرد: کارهای خوبی در دولت فعلی انجام شده، مشکلاتی وجود دارد که قطعا در ادامه با اجرای برنامه‌های در دست اجرای دولت، مشکلات نیز حل خواهد شد.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 788170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟