نماینده مردم‌ سنندج در مجلس: از ظرفیت نیروهای انقلابی در مناصب مدیریتی استفاده شود

 

 

به گزارش رکنا از کردستان؛ محسن فتحی عصر امروز در گردهمایی یاران ولایتمدار دولت مردمی که به همت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم خطه کردستان اظهار داشت: خوشحالم که در جمع نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان هستم.

وی خطاب به استاندار کردستان گفت: امیدوارم بتوانید نسبت به اعتماد دولت، ادای دین کرده و روزهای پرفروغی را در کردستان تجربه کنید.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تیزبینی و تشخیص راه درست از اشتباه را به منزله بصیرت دانست و با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنیبر حفظ و ارتقای بصیرت تصریح کرد:دشمنان نطام در این شرایط کنونی در همه جبهه‌های مختلف در کمین بوده و دنبال فشار بر علیه ملت ایران هستند.

وی افزود: امیدوارم مسثولان نظام و مدیران استانی راه درست را طی کرده و دنبال تحقق فرامین رهبری و بصیرت‌افزایی باشند.

فتحی با اشاره به اینکه انتخابات 28خردادماه سال‌جاری با همت همه ملت ایران به ویژه نیروهای انقلابی و ارزش رقم خورد، خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات برای نخستینبار سبد رای انتخابات ریاست جمهوری به نیروهای جریان اصولگرا رسید که این مرهون زخمات همین سرمایه‌های اجتماعی و فعالان سیاسی است.

وی با ذکر اینکه رای بالای کردستان به آیت‌الله رئیسی در انتخابات اخیر به مثابه وحدت، اعتماد مردم و اعتقاد مردم به نیروهای ارزشی و انقلابی است، ادامه داد: این اعتقاد را با یکپارچگی بیشتر و حول یک شعار بالندگی و پیشرفت ایران اسلامیو توسعه کردستان به‌دست آمده که امیدواریم استاندار و مدیران جدید بتوانند وحدت، همدلی و اعتماد بین ملت و حاکمیت را بیشتر از گذشته ایجاد کنند و شاهد امید در جامعه باشیم.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه فرصت خدمت و مسئولیت سریع و همانند یک چشم به هم زدن به پایان می‌رسد، عنوان کرد: خوب است کهبعد از اتمام دوران مدیریت، رو سفید درگاه خداوند و ملت شریف کردستان باشیم که آنهم قطعا با اعتمادبه نیروهای ارزشی و انقلابی استان محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: یقینا استاندار جدید با اعتماد به نیروهای انقلابی کردستان می‌تواند در راستای تحقق این امر مهم گام بردارد.

فتحی بیان کزد: خوشبختانه مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با همدلی، یکرنگی و پیشبرد شعار توسعه و رشد کردستان در تمام شاخصه‌های مثبت، نهایت سعی و تلاش خود را به‌کار گرفته تا بلکه بار امانت را به درستی طی کنیم.

وی با اذعان به اینکه مشکلات کنونی معیشتی و اقتصادی انکارناپذیر است، تاکید کرد: با همدلی و یکپارچگی می‌توان از این پیچ‌های سخت عبور و بار امانت را به منزلگاه خود برسانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه به فرموده رهبری مجلس یازدهم انقلابی‌ترین مجلس است، افزود: این مجلس از همان ابتدا با شعار محدومیت‌زدایی و حمایت از مستضعفان کار خود را آعاز کرده و لحظه‌ای از تلاش دست نکشیده و این مسیر را با قوت بیشتر ادامه خواهیم داد.

وی عدم‌موفقیت در برخی از حوزه‌ها را ناشی از مشکلات و شرایط کنونی دانست و اعلام کرد: اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان، طرح ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی کارمندان دولت و همسان‌سازی بازنشستگان جزو اولویت های مجلس یازدهم بوده وامیدواریم بتوانیم در این مسیر سربلند و در این برهه حساس گوشه‌ای از مسائلو مشکلات را حل و فصل کنیم.

فتحی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: از استاندار کردستان انتظار می‌رود از نیروهای ارزشی، انقلابی، مومن، جهادی، پای کار و کسانی که سرمایه اجتماعی خود را برای انتخابات اخیر و سرکار آمدن آیت‌الله رئیسی خرج کردند در مناصب مدیریتی استان استفاده و در پیشبرد برنامه‌ها و مسائل از آنها مشورت بگیرد.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 760171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟