99 هزار و و 364 نفر برای مسکن اقدام ملی ثبت نام کردند
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، جلسه شورای تامین مسکن استان روز شنبه به ریاست اعلایی استاندار در سالن شهید امامی قزوین برگزار شد.
سید علی هاشمی افزود: برای ساخت این واحدها  300 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و متقاضیان می بایست در 10 مرحله و هر بار حداقل 40 میلیون تومان آورده داشته باشند.

هاشمی یادآورشد: برای احداث این واحدها قرار است 328 هکتار زمین پیش بینی و واگذار شود و با استفاده از 15 پیمانکار تایید صلاحیت فنی شده عملیات ساخت انجام شود که پیش بینی برای پیمانکار هر متر 5 میلیون 700 هزار تومان خواهد بود.

در ادامه فرجی پور معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان نیز گفت: در حال حاضر 15 پیمانکار از نظر فنی تائید صلاحیت شده اند و قرار است هر واحد با زیربنای حداقل 100 متر مربع و یک واحد پارکینگ در فضای باز یا مسقف ساخته شود.

این مسئول گفت: هزینه ساخت هر مترمربع از این واحدها 4 میلیون و 500 هزار تومان که با محاسبه برخی تغییرات حدود 5 میلیون و 400 تومان خواهد بود که این قیمتها تا پایان سال جاری است و در صورت تغییر در قیمت مصالح ساختمانی و سایر هزینه ها امکان افزایش و یا تعدیل دوباره قیمتها نیز وجود دارد.

وی یادآورشد: هزینه ساخت این واحدها بدون نصب برخی تجهیزات اساسی مانند درب های داخل ساختمان، آسانسور، کابینت، شیرآلات، کولر، پکیج، رادیاتور، نقاشی داخلی آسانسور و انشعابات محاسبه شده و این واحدها با این شرایط واگذار می شود

 

 

کدخبر: 785672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟