ادارات حق خرید از کالاهای خارجی که محصول مشابه ایرانی را دارد  ،ندارند

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل،جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست فرماندار شهرستان سرعین در محل سالن جلسات فرمانداری سرعین برگزار گردید .

در این جلسه پس از استماع گزارش اعضای جلسه از عملکرد دو ماهه سال‌جاری و بیشترین نوع کالاهای عرضه شده در شهرستان، تصمیماتی تشویقی برای تبلیغ، عرضه و  فرهنگ سازی کالاهای تولید داخلی با هدف پیشگیری مبارزه با توزیع و عرضه کالاهای قاچاق اتخاذ گردید.

باقرزاده ضمن تاکید بر لزوم مبارزه جدی با قاچاق و عرضه کالاهای خارجی و با هوشمندانه خواندن شعار سال توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت ،تحقق شعار سال در گرو تشدید مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از تولیدات داخلی هست که مسئولین امر بایستی به این مهم توجهی ویژه داشته باشند. 

فرماندار سرعین در این نشست با اشاره به فواید و نتایج مثبت مردمی سازی یارانه‌ها گفت،: دشمنان نظام اسلامی تمام توان و تلاش خود را برای بی ارزش نشان دادن این طرح بزرگ و شجاعانه به کار بسته اند ولی به حول قوه الهی و با بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی این توطئه نیز عقیم خواهد ماند.

 وی اظهارداشت: دشمن تلاش دارد با تبلیغات منفی این طرح را در اذهان عمومی آسیب رسان به اقتصاد نشان دهد مردم شریف ایران اسلامی با تبعیت از دولت مردمی و با علم از توزیع عادلانه یارانه‌ها از طرح مردمی سازی یارانه‌ها حمایت همه جانبه داشته و دشمنان قسم خورده ایران همیشه سرفراز را مأیوس و ناامید نموده است .

 

کدخبر: 784804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟